Wednesday 5 August 2015

Niedziela dla włosów #2- Szampon THEORIE Helichrysum - Nawilżający szampon z Kwiatów Kocanki


Kolejna niedziela zaowocowała złożoną pielęgnacją i ... kręceniem filmiku.

Zaczełam od olejowania skóry głowy mieszanką olejów : rycynowy i łopianowy, a na długość włosów użyłam olej ze słodkich migdałów i rozmarynowy.
Dla zainteresowanych o tym w jaki sposób olejuje włosy pokazałam w tym filmiku.

Następnie po upływie paru godzin, przystąpiłam do oczyszczania skóry głowy i włosów .... na ich długość naniosłam odżywkę, użyłam tej samej co tydzień temu czyli Schwarzkopf Professional, Essensity Colour Conditionier, Organic Essence of Acai  (czyli odżywki do włosów farbowanych z esencją z jagód acai) następnie do oczyszczania użyłam szamponu z delikatnym detergentem , od paru tygodni testuje mój nowy nabytek i musze przyznać, że za każdym razem jestem bardzo zadowolona z efektów, ( jeśli tak dalej pójdzie to poświęce mu osobny post) bez problemu domywa oleje, na koniec maska też ta sama co tydzień temu, czyli Schwarzkopf Professional, Essensity Superb Care Performance, Moisture Mask, Organic Essence of Aloe Vera, Dry - Coarse Hair (maska nawilżająca z organiczną esencją z aloesu do włosów suchych).

Jeśli chodzi o olejowanie, odżywke i maske to celowo wybrałam te same produkty co tydzień temu, bo chciałam przekonać się o "sile" szamponu z delikatnym detergentem, a mianowicie włosy są bardziej nawilżone, niż przy użyciu szamponu z SLES jak w zeszłą niedziele, przez co skręt jest ładniej podkreślony, włosy są miękkie, lejące i sprężyste.... 

Jeśli interesuje Was skład, konzystenja produktu, to jak spisuje się na żywo, no i rezultaty to zapraszam na filmik :


A tak włosy prezentowały się przy sztucznym świetle i na drugi dzień skręt nadal ładnie sie utrzymuje:




4 comments:

  1. Jakie piękne i błyszczące <3 Bardzo podoba mi się Twój skręt, zazdroszczę, że tak długo się utrzymuje;)

    ReplyDelete
  2. Dziękuje, skręt utrzymuje się maxymalnie do trzech dni , o tym jak odświerzyć włosy na drugi trzeci dzien po myciu mówiłam w tym filmiku:
    https://m.youtube.com/watch?v=r1fBz-AwoMw

    Musze zmobilizować się do pisania, dla tych co nie mają dostępu do YouTube:-))

    ReplyDelete
  3. Masz śliczne włosy i bardzo ładnie się kręcą! ; )

    ReplyDelete