Monday 27 July 2015

Kanał YouTube MADcurl

Witam wszystkich, przepraszam za sporą przerwe w pisaniu, ale założyłam kanał na youtube poświęcony pielęgnacji kręconych, falowanych włosów o tytule MADcurl.(MAD to moje inicjały a curl z angielskiego to kręcona)
Cała energia skupiła się na nagrywaniu filmiku, więc zaniedbałam pisanie.
Postanowiłam, że blog bedzie takim uzupełnieniem kanału, tu będą pojawiać się analizy składów poszczególnych produktów i pewnie troche teorii, której nie uda mi się przedstawić w filmikach....



A międzyczasie serdecznie zapraszam na filmiki, jeśli treść filmików jest dla Was pomocna , lub macie jakieś pytania zachęcam do komentowania pod filmikami, subskrybcji i kciuków w góre :-)





Filmik o metodzie Gurly Girl, czyli jak myć włosy odżywką
















---------------

Żaden z filmików nie jest sponsorowany, wszystkie produkty, które prezentuje kupilam sama

No comments:

Post a Comment